دلبرکمدلبرکم، تا این لحظه: 10 سال و 3 ماه و 30 روز سن داره

گل پسر نادیا

ده ماهگی آرتین عزیزم

1393/8/15 10:02
نویسنده : مامان آرتین
238 بازدید
اشتراک گذاری

تازگیاا یاد گرفتی با انگشت به چیزایی ک دوسشون داری اشاره میکنی مثل آویز در اتاقت و بعضی وقتام میگی اده( یعنی بده)

تازگیا زود قهر میکنی اگه چیزیو ک دوسداری ازت بگیرم ، وقتیم از رو زمین یه چیزی پیدا میکنی و میکنی تو دهنت وقتی من درمیارمش کلی گریه و اشک و زاری داری .اگه چیزیو از دستت بگیرم لجبازی میکنی و سرتو هل میدی عقب

گندمک خیلی دوسداری،  ظرف ماست که ببینی داد و بیداد میکنی که بدین به من و دستتو میکنی تو ظرفو ماست میخوری اینجوری

 

چیکار داری میکنی؟

با شمام، به خیاطی علاقه داری شما؟؟؟؟

یبار من کار داشتم و توام هی نق میزدی واسه اینکه سرت گرم بشه کتاب رباعیات خیام بابا رو دادم بهت تو جعبش بود فک نمیکردم بیرون بیاریش و با بابا مشغول صحبت بودیم که یدفعه دیدم یه صفحه از کتابو داری میخوری، قشنگ پاره کرده بودی و یک سومشم خورده بودی بابا ناراحت شد چون کتابشو دوسداشت ولی هیچی بهمون نگفت

اینم خرابکاریت

عاشق این عکساتم

 پسر طلای مامان در حال خوردن پاپ کورن و شیرین گند

 

اینم منو پسر گلم تو فست فود

 

پسندها (1)

نظرات (4)

الهام مامان
23 آبان 93 4:09
چه نینی ای چه بلایی....بابا ماست خووووور...خخخ پسر منم گندمک دوست داشت...یه بار تاحالا بهش دادم... مامانی چشممون به جمالتون روشن شد خیلی خوشحال شدیمااااا .......................................................... تازه بلایی هاشو ندیدی گندمک نوش جون آرمان جونی،اینا سلیقه هاشون مثه همه از کنترل گرفته تا سیم و گندمک مرسی عزیزم لطف داری، آره دیگه تصمیم گرفتم یکم عکس دوتایی ازین ببعد بذارم ....نمیشه که همش عکسای اون باشه
مامان امیرحسین
27 آبان 93 15:32
من اینجا نظر گذاشته بودم پس کو حتما باز ثبت نشده ...................... چرا عزیزم نظرت ثبت شده من چند روز نیومدم اینجا سر بزنم
مامان امیرحسین
27 آبان 93 15:34
سلام گل پسر به به بزرگ شدی اقا....... کتاب رباعیات خیام بیچاره رو خوردی؟؟!!! همون ماست وگندمک خوشمزه تره ها.... ماشالله چه مامان جوون و خوشکلی خدا برای هم نگهتون داره خوشحال شدم ................................. سلام خاله جون آره دیگه بزرگ شدم تازه شبایی که بابام خونه نیس بمن میگه تو مرد خونه ای مامانمم میگه کاغذ نخور ولی نمیدونین چه مزه ای داره، اونم کاغذ ی کتاب گرووون از لطفت ممنونم خدا همه ی پدر و مادرا رو واسه بچه هاشون نگه داره
مامان حديث
13 دی 93 12:48
سلام خانوم گلم ممنون از لطفتون روی ماه گل پسری رو ببوسی فدای شیطونی هاش ............................ سلام عزیزم ممنون دوستم