دلبرکمدلبرکم، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره

گل پسر نادیا

رقص گل پسری تو دل مامان

1392/6/30 8:50
نویسنده : مامان آرتین
205 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قند عسلم

صبح توام بخیر

امروز 24 هفته و 5 روزه که باهمیم،خدارو شکر،صب زود بیدار شدم و اومدم تو نت ،و آهنگ اصرار شهره رو داشتم گوش میدادم اینقد وول میخوری که نگو،تا آهنگ تموم میشه آروم میشی ،فدای اون دستوپاهای کوچیکت بشم

وااای چقد دوست دارم قلب

 

اصرار میکنی نرو، اصرار میکنی بمون، لبخند میزنی بمن، گم میشه بغضمون

 اصرار میکنی نرو، اصرار میکنی بخند، اصرار میکنی یه بار، چشمای شبو ببند

اصرار میکنی من ناز میکنم توی هوای تو پرواز میکنم

آرزومه شب بسوزه دنیا دلگیر نشه واسه لبخند من و تو لحظه ای دیر نشه توی مرز بغض و بارون سر رو شونه هام بذار

گر میگیرم وقتی میگی دیگه تنهام نذار

نکنه برگی بلرزه قلب تو سرد بشه، یه روز این عشق من و تو آینه ی درد بشه، راز دلواپسیامو از نگاه من بخون، تو تموم لحظه هامون خوب و همراه بمون

تا شبیه رویاهامی دیگه دلتنگ نشو، زندگیم هنوز قشنگه سرد و بیرنگ نشو، نمیخوام که گم بمونم تو دنیای خودم

تو پناه آخرم باش اگه بی تاب شدم گه بی تاب شدم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مهدیس
30 شهریور 92 8:23
نی نی انشاالله سالم به دنیا بی آیی







ممنونم از لطفت مهدیس جان