دلبرکمدلبرکم، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره

گل پسر نادیا

ماه پنجم بارداری

1392/6/30 16:51
نویسنده : مامان آرتین
496 بازدید
اشتراک گذاری

سلام فرشته کوچولوی من

این ماه نگرانت بودم چون تکون نمیخوردی،یعنی تو تکون میخوردی ولی من حس نمیکردم

همش بهت میگفتم عزیزم تکون بخور لطفا بذار بدونم خوبی،چرا تکون نمی خوری؟؟؟؟

بابایی بهم میگف اصلا فکر نکنم، میگه تو صحیح و سالمی،قراره 13 مرداد برم دکتر،بعدشم دیگه برم خونه خودمون، خونه بابام خیلی خوبه ولی هم دلم واسه بابایت تنگ میشه هم زمان دیر میگذره

خلاصه دکتر رفتم و صدای قلب کوچولوتم شنیدم و به آرامش رسیدم

ولی وقتی اومدیم خونه خودمون دلدرد شدید داشتم، حتما توام اذیت شدی،تا یه هفته درد داشتم. اولین تکونتم تو تاریخ 15 مرداد حس کردم، قشنگترین حسه من، از خدا میخام همیشه سالم باشی جیگر مامان

20 مرداد هم وقت سونو دارم، همش منتظر اون روزم تا ببینمت گل مامان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)