دلبرکمدلبرکم، تا این لحظه: 10 سال و 4 ماه و 22 روز سن داره

گل پسر نادیا

جشن دندونی پسر ماهم

1393/4/5 12:57
نویسنده : مامان آرتین
463 بازدید
اشتراک گذاری

پسر خوشگلم 24 خرداد ماه بود که فهمیدم یه مروارید خوشگل داری درمیاری، ولی خیلی کوچیک بود. تصمیم گرفتم واست جشن دندونی بگیریم، پدر جون (بابای من) گفت خودم دوسدارم واسه آرتین جشن بگیرم و زحمت جشن تو افتاد گردنشون و کلی مامانی (مامان من) و پدر جون کلی زحمت کشیدن.

ترییناتشم کار خودم بود، سعی کردم خوشگل بشن، ملیحه جونم خیلی کمک کرد.

اینم عکسای جشن

آرتین بعد حمام قبل جشن

آرتین جونی و کیکیش

آش دندونی و غداهایی که مامانی زحمتشو کشیده

گیفتای مهمون کوچولوها

کادوهای جیگرم

اینم برگه یادگاری

البته بابا و خانوادش هنوز یادگاریشونو ننوشتن

منو مامانی کلی سعی کردیم از دندون کوچولوت عکس بگیریم ولی مگه گذاشتی

 

پسندها (2)

نظرات (2)

مامان امیرحسین
7 تیر 93 16:34
به به ارتین خان دندون دراورده مبارکه گل پسر،انشالله به سلامتی چه مامان خوش سلیقه ای دستش دردنکنه خوش به حالت شازده چه هدیه های خوشکلی ......................................................................... آره دندون درآورده چقدم داره اذیت میشه ممنون عزیزم سلامت باشی هدیه ها هم قابل گل پسر شما رو نداره
مامانِ بهار
8 تیر 93 16:47
مبارکه عزیزممممممممممممممم چه پسرکوچولوی خوشگلی ............................................................................................. ممنون مامان بهار لطف داری